torsdag den 26. april 2012

Hæklede bolcher.....

......eller måske er det karameller, eller chokolader ???? hvem ved hvad der gemmer sig inden i.


I min jagt på en hæklet kugle faldt jeg over en blogger der (ser det ud til) ved komplicerede matematiske beregninger har fundet frem til en opskrift på det hun kalder den perfekte kugle. Opskriften, der er engelsk kan downloades HER og giver instrukser på flere forskellige størrelser (jeg har brugt den med 12 omgange)
Enderne har jeg hæklet for sig selv og syet på.

13 kommentarer:

Lise Halager sagde ...

For pokker hvor er de søde - og så feder de ikke engang :o)

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hvor er de bare søde...Det må tage lang tid og hækle sådan nogen små ting:-)

Ha´en skøn aften

Knus Susi

Merete sagde ...

cute ♥

Camilla sagde ...

Hvor er de fine.

Camilla sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Elfepigen sagde ...

Hold op hvor er de fine:)

Knus og kram herfra

Majvig sagde ...

De er bare så fine

lini27 sagde ...

De er rigtig søde, men selve kuglen er en smule drilsk at lave. Specielt afslutningen.

Kreafreak sagde ...

Mmmm... mums! Har du set kuglerne på søstrene grenes side? De er måske ikke perfekte, men virkelig fine også :-)

Glade hilsner Karina

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Søde karameller og nul kalorier;)

Dot sagde ...

Efter at ha 'bøvlet' med min blog næsten hele dagen, fandt jeg frem til dig, og vips stod teksten i headeren son JEG ville ha' det. Tusind tak for hjælpen.
kh Dorte

Ajka sagde ...

Wow, det er en fremragende idé hæklet slik .... tak for den inspiration :-))
Ajka

Stine sagde ...

Hvor er de da bare for søde:)
Det er ikke muligt at lokke en lille opskrift ud af dig på enderne vel?
Er total nybegynder, så kan ikke lave det i fri hånd endnu:)